lørdag 30. desember 2023

I stor, hyggelig romjulsbursdag.

Fredag nå i i romjulen var jeg i veldig koselig syttiårslag for tanten min. Det hele ble holdt på Lilleaker, i det samme lokalet som der jeg feiret min femitårsdag for noen år siden, bare at nå heter restauranten Da Capo.

Jeg forstår  det sånn at Da Capo tidligere holdt til et annet sted i Oslo, men har nå flyttet til Lilleaker. Veldig spennende å se hvordan det var blitt!

Vi spiste nydelig kinesisk tre retters middag, blant annet med vårruller som forrett, som du ser på bildet mitt. Nydelig sterkhetsgrad; Ikke for sterkt, ikke for mildt. 

Det er mye god helse i god mat og godt selskap!

Nydelige vårruller til forrett! (Foto: Gro Jeanette Nilsen)
Nydelige vårruller til forrett!
(Foto: Gro Jeanette Nilsen)


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Rigmor Nilsen (tante og jubilant)2. januar 2024 kl. 20:31

    Hyggelig at du likte både festen og maten Gro!! Det setter jeg stor pris på. Tror alle var rimelig fornøyd. Og i alle fall undertegnede - alltid flott med gode tilbakemeldinger.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar! Veldig fint at jubilanten var fornøyd med festen selv også! :-)

      Slett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?