torsdag 7. desember 2023

Redigering og desemberplaner.

Tirsdag feiret vi en bursdag i familien i Vestby, og tidligere den dagen var jeg en tur hos frisøren. Det er så mye som skjer i desember, så det er like greit å komme i gang.

Før jul gjenstår det en åttiårsdag i nærmeste familie, og i romjulen venter et syttiårslag. Så her er det bare å henge med. Vi har jo flere familiebursdager i desember, men det er jo ikke hvert år det er runde tall!

De siste dagene har jeg vært veldig fornøyd med redigeringen i manuskriptet, og jeg har vært  inspirert til jobben. Og det føles jo bra!

Det ble en litt kort oppdatering denne gangen, jeg kommer sterkere tilbake snart!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?