onsdag 10. januar 2024

Fortsatt sluttprosess, og vanskelig apotekhandel.

Jeg er inne i en slags sluttprosess i denne manusrunden, men det tar nok enda en liten stund. Det har blitt mye finlesning og småredigering de siste dagene. Hadde ei venninne innom på kaffe en snartur på mandag, ellers har det vært lite sosialt nå, gitt!

Jeg hadde også tenkt jeg skulle bestille noe fra et nettapotek, det gjaldt noen tabletter jeg fikk resept på innenfor bløderbehandlingen, da jeg var på årlig kontroll på Rikshospitalet i forrige uke.

Men da jeg skulle bestille, fikk jeg vite at de ikke kunne selges fra nettlageret, men at jeg kunne få kjøpe noen andre, tydeligvis såkalt nyere versjon. Men det var jo ikke dem jeg hadde resept på! Jeg tenker problemet var at apoteket ville selge meg dyreste versjon, er det ikke sånn det ofte er?

Jeg skal ringe det nettapoteket i morgen og høre nærmere, eller sende dem en melding.

Dette ble en kort oppdatering, kommer tilbake om litt...

Fortsatt fin uke!


Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Ser du er i sluttprosess, det er jeg også! Spennende og litt skummelt? Kanskje vi skal konkurrere om hvem som kommer i mål først? Du har minst 2 uker på deg da, før jeg ev. kan slå deg ;) Stå på!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, og takk for kommentar! Ja, jeg er i sluttprosessen enda. Denne uken har det også vært litt annet å drive med, derfor har det drøyet. Litt skummelt i sluttprosess ja, er stadig redd for å ha glemt noe viktig! Skal nok ta en runde til nå straks. Jeg er ikke så flink til å konkurrere om sånt, men vi får se da :-) Lykke til med innspurten hos deg også!

      Slett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?