torsdag 15. februar 2024

Jeg er litt fersk på emneknagger!

Jeg har forsøkt meg på å oppdatere bloggen min med emneknagger, men akkurat på dette føler jeg meg ennå litt fersk. Derfor har jeg bare startet forsiktig med noen skribent-temaer.

Jeg har ikke satt meg inn i emneknagger før nå nettopp, og tenker at alle gamle bloggposter må vel ikke merkes med dette, kun de viktigste og de nyeste? Kanskje du som lese har synspunkter? Jeg blir glad for tips!

Jeg har alltid merket bloggposter med etiketter, men det virker som mange bruker emneknagger i tillegg. Jeg tenker også å bruke det på skribentsiden på Facebook. Jeg har skjøvet dette litt foran meg, fordi jeg har tenkt at det viktigste er å få ferdig bokmanuskriptet, og oppdatere bloggen som jeg pleier.

Dette ble et litt for raskt og litt kort innlegg i full fart, litt sent på kvelden. Jeg er nok snart tilbake!

Men jeg hører som sagt gjerne fra de som mener noe om bruk av emneknagger i forhold til nye og eldre innlegg!


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

 Takk for at du følger bloggen min!

#skribentliv #grojeanettesblogg

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Jeg husker ikke hva som er forskjellen på etiketter og emneknagger, men jeg pleier i alle fall å gi innleggene mine en sånn knagg/etikett. Gjør det for leseren, men kanskje aller mest for min egen del. Det gjør det lettere å lete fram gamle innlegg. Men, på en blogg er det jo tross alt det aller nyeste innlegget som er viktigst, så jeg vet ikke om leserne egentlig bruker de stikkordene så mye. Kanskje har de betydning for google-søk, og i så fall er det jo fornuftig å ha dem med.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Ja, jeg forsøkte å google meg fram til forskjellen på de to begrepene, og skjønte det kanskje litt bedre da. Men det føles likevel litt likt, ja...Men det ordner seg! :-)

      Slett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?