søndag 17. mars 2024

Lange hverdager og et rart restaurantbesøk.

Vi endte opp med burgermiddag. (Foto: Gro J. Nilsen)
Vi endte opp med burgermiddag.
(Foto: Gro J. Nilsen)
Jeg synes den siste uken har gått litt tregt. En ting var tannlegetimen som måtte fremskyndes, veldig fint å bli ferdig med den. Men det tok litt tid før jeg kom ordentlig i gang med skrivingen denne uken.

Det var hele tiden et eller annet som skulle ordnes, gjerne bare detaljer, små gjøremål. Men sånn er det vel noen ganger. 

Men det jeg i allefall har fått gjort, er å redigere et par kapitler bedre, ettersom jeg fant noen momenter som burde vært flyttet på. Jeg har forresten også fått opp vårgardinene denne uken, og det kjennes fint! 

Lørdag ble det lunsj ute i Oslo, med to fra nærmeste familie. Det var veldig hyggelig, selv om vi var litt uheldige med restauranten vi hadde valgt. Etter at vi hadde bestilt oss et glass hvitvin til å begynne med og fått menykartet med mye spennende mat, fortalte de at akkurat i dag kunne de ikke servere annet enn pizza, og det var egentlig ikke det vi ville ha i dag.

Forklaringen deres var at de ikke visste når kokken kom på jobb! Det ble derfor til at vi sa oss ferdig der etter hvitvinsglasset, og fant oss et annet sted å spise. Og ja, vi ble veldig fornøyde med det vi bestilte til slutt! Og hvilket snøvær vi fikk denne dagen, jeg som trodde vinteren var slutt!

I dag har jeg vært litt sliten, og tatt det helt med ro her hjemme, uten så mange konkrete gjøremål. Noen ganger trengs det også!

Jeg ønsker deg som leser en ny, fin uke!


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

 Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes ukene går alt for fort! Skulle gjerne hatt en litt treg uke, jeg også, hehe. Det er vel fordi påsken nærmer seg og jeg har det litt travelt med teksten jeg jobber med. Holder på med siste gjennomgang, og selv om jeg gjør få endringer blir det stadig flere ting å gruble på...

    SvarSlett
  2. Hei, ja det er veldig forskjell på tiden. Noen ganger er en uke over på et blunk, vanligvis er den det her også. Av en eller annen grunn gikk den siste uken uvanlig tregt. Lykke til med manusgjennomgang! :-)

    SvarSlett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?