søndag 24. mars 2024

Webinar, redigering og påskestart.

Forsøker meg på å lage indisk mat! (Foto: Gro Jeanette Nilsen)
Forsøker meg på
å lage indisk mat!
(Foto: Gro Jeanette Nilsen)
Påske allerede! Du verden. Så hva skjedde egentlig denne uken? Jo, altså. Tirsdag kveld var jeg på webinaret God forfatteretikk, i regi av Forfatterforbundet. Jeg hadde sett frem til det, tenkte at det var vesentlig å få det med seg. Veldig interessant tema! 

Det har også blitt en del redigering av manus, jeg har omskrevet deler av noen kapitler, tror det vil fungere bedre nå! Og plutselig var jo påsken her!

Påsken ble innledet med et besøk hos moren min i går sammen med søsteren min. 

I dag har det stort sett vært manusjobbing her. Men jeg tok meg i allefall tid til å lage meg en middag jeg var litt spent på. Det var en indisk vegetarrett med vegetarboller og Nan-brød. Sistnevnte skulle ikke lages altså, de ble kjøpt ferdig og skulle bare varmes opp. Jeg vet at retten ikke ser så flott ut på bildet, men det smakte godt! Men neste gang vil jeg nok lage den enda sterkere.

Skal du reise bort, eller ha kontorpåske? Jeg ønsker deg i allefall en riktig god påske!


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Det webinaret hørtes midt i blinken for deg og manus. Tror nok det kan dukke opp mange etiske problemstillinger når du skriver selvbiografisk. Indisk er supergodt, og det smaker jo ofte mye bedre enn det ser ut :) God påske!

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for kommentar! Ja, det er alltid noe å lære på skrivekurs og webinarer innen temaet skriving. Kan man bli utlært noen gang? Og ja, det er alltids noen tips å plukke opp. Noen viktige, og noen som er mer ideer og gode råd. God påske til deg også!

    SvarSlett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?