søndag 5. mai 2024

Falt og slo meg og ble bra i ryggen!

Det har ikke skjedd så mye spennende rent skribentmessig, jeg er fremdeles i ventemodus når det gjelder bokmanuskriptet mitt. Men det har jo vært litt annet, ettersom jeg greide å skade meg.

Som jeg fortalte hadde jeg familiebesøk her for et par uker siden. Det jeg vel ikke sa, var at kvelden før greide jeg å snuble og falle hjemme, innendørs. Jeg pådro meg en blødning i det ene kneet, som det har tatt litt tid å bli kvitt. Men nå er det nesten i orden igjen. Men det skjedde noe mer også i det samme fallet.

De siste årene har jeg jo hatt en del vondt i ryggen. Dette handler ikke om blødninger, men er nok litt mer vanlig ryggvondt som liksom aldri ble bra igjen. Da jeg falt nå, fikk jeg følelsen av at det også skjedde noe i ryggen. Det var litt ubehagelig der og da, og jeg jeg ble litt skremt, men var mer opptatt av smertene i kneet.

Men det må ha skjedd noe med ryggen. Det var som om det som var galt i ryggen fra før plutselig falt på plass igjen! Merkelige greier. Siden den dagen har jeg hatt lite ryggvondt i forhold til de siste årene.

Kanskje dette ikke er så spennende, men det er i allefall noe av det jeg har vært opptatt av den siden sist. Ellers blir det litt å drive med her de neste dagene også, jeg kommer vel tilbake til noe av det.

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Oi, det hørtes jo litt dramatisk ut! Men godt at det var godt for noe. Ser nå for meg at du slenger deg i veggen og ned fra balkongen ver gang det dukker opp en ny "vondte", haha. Satser på at du ikke gjør det, da ;)

    SvarSlett
  2. He he, ja det hadde tatt seg ut...! God ide', kanskje jeg prøver den. Eller nei, tror ikke det er så lurt. :-)

    SvarSlett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?