søndag 25. august 2024

Kommer straks sterkere tilbake!

Beklager at det har vært stille fra meg en stund.

Jeg skriver bare et kort innlegg nå, for å si at jeg har ligget i influensa de siste dagene, og trenger nok noen dager til. Vet ikke helt om det er influensa da, men jeg er i hvertfall kraftig forkjølet, har halsvondt og feber. Halsvondt er allerede nesten blitt borte.

Det, i tillegg de andre smertene jeg har slitt med i sommer. Men det går seg nok til.

Jeg har skrevet et  blogginnlegg fra da jeg var på MR-røntgen med rygg og hofte, men jeg ble ikke helt ferdig før jeg ble liggende rett ut her, og må gå igjennom en gang til.

Jeg kommer snart sterkere tilbake!

Vi høres!


 Takk for at du følger bloggen min!
 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. God bedring! Håper du snart er frisk igjen!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det! Dette har tatt sin tid, men ting går mye bedre nå.

    SvarSlett

Har du noen tanker om dette blogginnlegget?