søndag 4. august 2024

Verandalunsj og ny inspirasjon.

Verandalunsj med brie, jordbær og hvitvin. (Foto: Gro Jeanette Nilsen.)
Verandalunsj med brie,
jordbær og hvitvin.
(Foto: Gro J. Nilsen.)
Jeg vet det har vært mye sykdomssnakk på bloggen i det siste. Jeg beklager det. Håper at du fremdeles henger med? 

Fredag hadde jeg besøk av tanten min, vi satt ute og lunsjet i det flotte været på verandaen min. Veldig hyggelig at hun ville komme til meg når jeg ikke orket så veldig mye annet. Som jeg var inne på i forrige blogginnlegg, tok vi lunsjen hos meg i stedet for i Nord-Norge denne gangen.

Ellers i helgen har jeg heldigvis fått gjort en del redigeringsarbeid, selv om jeg fremdeles ikke er helt i form. Føler meg heldigvis ofte litt bedre utpå dagen. Veldig glad for at jeg endelig ble tildelt litt mer inspirasjon til skrivingen!

 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

 Takk for at du følger bloggen min! 

#sommerlig #skribentliv

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Noen ganger er det litt artig å lese helt feil: VerandaDUSJ og ny inspirasjon - ikke rart jeg ble nysgjerrig :)

    SvarSlett
  2. Ha ha, den var god! Skjønner at det hørtes litt spesielt ut ja! Å nei, det er nok ingen dusj på verandaen! :-)

    SvarSlett

Har du noen tanker om dette blogginnlegget?