onsdag 4. september 2024

Det går endelig fremover med helsen

Samtidig som jeg har vært mye dårlig i sommer, har jeg heldigvis fått jobbet en del med manus også. Synes jeg har fått mer taket på dette med å sy kapitlene bedre sammen nå. 

Når det gjelder min forrige bloggpost om transport til røntgen, ser jeg at den kan virke litt krass, men den er egentlig ikke ment sånn. Jeg var bare veldig fortvilet og frustrert over at ting ikke fungerte sånn som de har fungert før. Jeg skjønner jo nå at den måten jeg har gjort ting på tidligere ikke nødvendigvis er den optimale nå. Man må bare finne ut av ting, forstå endringene.

Veldig glad for at det går fremover med helsen. Forkjølelsen er omtrent borte, det henger bare igjen litt på stemmen min, hører jeg. Ryggen er ikke helt bra, men mye bedre enn tidligere. 

Så mye bedre er jeg, at jeg på søndag våget meg i bursdagsselskap hos familien i Vestby. Det var godt å komme seg ut litt! Fint vær var det også, og deilig grillmat.

Veldig glad for at jeg er så mye bedre, for nå skjer det litt fremover også. Først av alt skal jeg til tannlegen, og da er det jo en fordel å være noenlunde oppegående!

#helse #skribentliv


Takk for at du følger bloggen min! 

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noen tanker om dette blogginnlegget?