tirsdag 1. april 2014

Når gamle kjente dukker opp igjen!

I I dag besøkte jeg en av mine naboer som hadde invitert meg på kaffe, som jeg nevnte sist. Hun er nyinnflyttet i blokken, og jeg kjente henne fra før. Derfor syntes jeg det var veldig hyggelig da jeg fikk kaffeinvitasjon via Facebook.

Hvordan jeg skal beskrive hvor jeg kjenner henne fra uten å skrive noe som likner en skolestil aner jeg ikke. Men la meg bare si at jeg kjenner ikke bare henne, men også flere fra den familien. Noen av dem traff jeg for mange år siden på rideferie i Hemsedal, den ferieformen jeg ofte har henvist til i bloggen min. Men jeg traff mange der som jeg holdt kontakten med videre, i løpet av de tretten årene jeg reiste oppover til Hemsedal.

Det er utrolig hvor tilfeldig livet kan være, og hvor man treffer gamle kjente igjen på steder og i settinger der man minst hadde ventet det! Og dette sammentreffet her var utrolig koselig!

Uansett, nå har hun flyttet inn, og ville at jeg skulle komme på kaffe. Og det er mye god helse i å ha det hyggelig! Jeg lot meg imponere over den flotte kaffemaskinen hun hadde, som kunne trylle frem kaffelatte!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)