søndag 1. november 2015

Dikt: Ord om blogging og ideer.

Kjære leser!

I går kveld skrev jeg et dikt. Det er ikke akkurat verdens beste nei, det ble skrevet på impuls og i en fart, så graden av planlegging er ikke akkurat overhengende. Men... Ok, du skal få se det her på bloggen likevel, hvis du lover å ikke le ;-) Forsøkte å dytte inn vagt noen av bloggtemaene mine innimellom, for å gjøre det litt mer personlig.



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Lese flere av Gro Jeanette Nilsens dikt?

#grojeanettesdikt #grojeanettesblogg #ideer
--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Nå er du så produktiv her på bloggen at jeg ikke rekker å følge med på alt, hehe. Nærmest et luksusproblem, kjekt å stadig finne noe nytt. Synes du fikk med veldig mye i diktet, særlig til at det ble skrevet på impuls. Kjekt at du deler tekster iblant!

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for kommentar! Som sagt var dette diktet litt lite gjennomtenkt, og bærer nok preg av det. Men da blir det litt for de som er ekstra glad i dikt også, eller litt variasjon til de som mener at jeg til vanlig skriver for mye om det samme :-) Og siden jeg allerede hadde en liste over dikt, så hvorfor ikke. Så får jeg litt variasjon selv også.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)