torsdag 29. mai 2014

Sliter fortsatt med ryggproblemene fra i går.

Joda, jeg vet godt at jeg avsluttet blogginnlegget mitt om utekvelden med venninnene mine litt brått i går. Jeg hadde ganske store smerter og måtte bare køye. Ikke fikk jeg lagt ut blogginnlegget først heller, fordi jeg følte jeg måtte lese igjennom det en gang til, men det orket jeg ikke der og da. Enden på visa var at jeg ventet til i dag med å legge det ut, men jeg har tilbakestilt det til i går. Jukset litt, med andre ord.


Dagen i dag har ikke vært stort bedre enn i går, snarere tvert i mot. Jeg våknet i halv seks-tiden i morges, og greide ikke å røre meg. Da forsto jeg for alvor at det satt en blødning i ryggsmertene fra i går. Prøvde å røre forsiktig på meg, og da jeg endelig etter mye om og men, jeg hadde heldigvis begge krykkene stående på soverommet, greide jeg sakte men sikkert å komme meg ut på kjøkkenet og hente medisin i kjøleskapet. Jeg var nødt til å tilføre ekstra medisin for å forsøke å stoppe blødningen som jeg tydeligvis hadde i ryggen. Var egentlig trøtt, jeg er vanligvis ingen morgenfugl, det er ikke likt meg, å stå opp så tidlig om jeg ikke må. Men nå måtte jeg, tydeligvis.

Etter at medisinen var håndvarmet og blandet, fikk jeg satt sprøyten, og kunne endelig slappe av og forvente å bli litt bedre. Problemet var bare at jeg hadde så vondt at å sitte i lenestolen var ikke spesielt behagelig, og det var tidlig på morgenen ennå så jeg vurderte å legge meg igjen etter medisineringen. Men det å greie å legge seg ned igjen med den ryggen var ikke så behagelig, og kanskje risikere å ikke komme opp igjen. Vel, sengen vant til slutt, og jeg sov noen timer faktisk. Da jeg våknet igjen, hadde jeg fremdeles vondt, men smertene var litt mindre, selv om jeg fortsatt var litt skeptisk.

Det fantes mange artige detaljer å
fotografere på Yaya's
.

Har gått på to krykker og hatt problemer med å forflytte meg og bøye meg i hele dag, men det er nok en viss bedring, og jeg får rett og slett ta tiden til hjelp. Var glad det var helligdag i dag, så det ikke var noe jeg absolutt skulle gjort. Håper og tror at det vil bli bedre. Og som du kanskje skjønner har jeg hengt litt etter med både blogging og alt annet det siste døgnet. Men nå er jeg her.

Jeg er glad jeg valgte å ta sjansen på å dra på jentetreff i går, tross alt. Og etter alt alvoret, vil jeg avslutte med et av de mange bildene som ble tatt på restaurant Yaya's i går, det har jo litt med helse å gjøre, dette også ;-) ?




Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette

 
--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?