torsdag 17. juli 2014

Sommerskriving, besøk og sommersurrende veps.


Sist fortalte jeg om den spesielle men veldig artige revyen jeg var på for mange år siden, et lite tilbakeblikk på gamle men gode minner! De siste dagene nå har det ikke skjedd så mye, egentlig. Bortsett fra at jeg sitter og skriver på manus igjen. Har enda ikke fått manus i retur, men fant ut at det er bare å jobbe videre, bare man vet hvilken versjon som er innsendt og har kontroll på hva man gjør. Jeg har sendt dem en ny mail (altså ikke manus men bare en mail), men nå er det vel feriestengt på forlaget, tenker jeg.


Mandag var det hjemmehjelp her, men min faste hjemmehjelp hadde sommerferie. Det fikk jeg vite på forhånd altså, men så snart hun har ferie synes jeg det hele blir litt usikkert. Det er slett ikke sikkert at det kommer en vikar, og ofte har jeg ikke fått skikkelig beskjed heller. Men nå på mandag så kom vikaren, jeg var fornøyd med det, ja. Jeg unner selvsagt min koselige faste hjemmehjelp ferie, det er henne vel unt. For den dama er helt super, og jeg skryter av henne så fort jeg får sjansen! Som leserne mine sikkert har merket.

Dagen etter skulle jeg ha lunsjbesøk fra familien, det var også en grunn til at jeg syntes det var greit at hjemmehjelpen hadde vært på besøk. Veldig koselig med familiebesøk også. Det var litt dårlig vær den dagen, så det ble ingen verandaseanse. Ikke for det, det er ikke så lett å sitte der ute heller, ettersom naboens veps fremdeles er høyst oppegående. Eller oppeflyvende?


Vi høres! :-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg, se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?