torsdag 9. oktober 2014

De store kontrastene i livet mitt.

Ja, det er gøy når det skjer noe på den litterære fronten, som jeg fortalte om i blogginnlegget Diktboken kommer 1. november. Men som du som har fulgt bloggen min en stund nå vet, har det opp gjennom livet ofte vært små og store helsemessige helveter hos meg i form av indre blødninger og medfølgende smerter og vanskeligheter. Derfor blir oppturene rent litterært et så utrolig stort plaster på såret. Men som sagt er det kun et par av diktene som er skrevet av meg i den boken som ble nevnt nå, altså. Bare så ingen misforstår.

Midt oppi medisinering og sykdomstematikk er det så fint at det kan skje noe hyggelig også, og at ikke alt er nødt til å handle om sykdom.
Jeg vet at jeg faktisk ber litt om det selv altså, i og med at jeg blogger om sykdommen og skriver bok om livet mitt, men jeg tror du skjønner hva jeg mener likevel.

Jeg vil så gjerne at de rundt meg skjønner disse tingene og at livet mitt handler mye om kontraster. For det kan godt hende folk som ikke kjenner meg så godt synes jeg forteller litt mye for eksempel på skribentsiden min på Facebook om skribent-ting som går bra, og om det jeg får til. Det er ikke alt jeg har mulighet til å være med på, og da er det så fint å ha en interesse som jeg kan legge hele min sjel i. Hvilket jeg også gjør.




Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)