lørdag 21. mars 2015

Nettarbeid, blogging og tilbakemeldinger.

I kveld kjentes det veldig godt å ta det litt med ro, etter først å ha vært ute på inspirerende forfatterforedrag i går kveld som jeg fortalte om i forrige blogginnlegg, for deretter å bruke hele formiddagen i dag på å skrive referat. Først til ULFF's hovednettside, for ULFF-blogger og til sist min egen personlige blogg. Samt deling av mye av dette på Facebook og Twitter pluss øvrige sosiale medier.

For ja, det er en del som skal refereres til og deles hvis man skal gjøre det ordentlig, og det blir en del referatskriving etter sånne sammenkomster.

Da jeg kom hjem etter forfatterforedraget sent på fredagskvelden, fantes det litt nytt i innboksen også. Jeg hadde fått svar på mail angående et prosjekt, jeg hadde fått tilsendt mail fra forfattervenninne Sarita om hennes arbeid for tiden, og jeg hadde fått mail i forbindelse med skribentforeningen. På de få timene jeg var borte, så det ut som flere hadde sittet og sendt ut mail. Det er morsomt at det skjer litt!



Takk for at du følger bloggen min!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?