torsdag 5. mars 2015

Oppfølging av både nettarbeid og helse.

Sist fortalte jeg om diskusjon av skolemiljø fra grunnskolen kontra sykdom og skolefravær. De siste dagene etterpå har jeg vært mest opptatt av å komme litt ajour med noe arbeid i ULFF samt ULFF-blogger som trengte litt oppfølging. I tillegg fins det noen andre ting også som jeg vurderer litt frem og tilbake for tiden.

I dag har jeg imidlertid ikke vært helt bra, det kjennes som jeg har en nyreblødning på gang, selv om det ikke er like ille som sånt ofte har vært tidligere. Det ble imidlertid betydelig bedre etter medisinering. Og i motsetning til for et par dager siden da jeg slet noe veldig med stikking og transfusjoner, gikk dette overraskende bra i dag.

Siden det har vært et par ting som trengte litt fokus nå, har jeg forsøkt å konsentrere meg om det, så får jeg ta det andre litt etter hvert. Men ikke for det, jeg har sendt ut noen mail som jeg venter på respons på. Jeg har som du kanskje skjønner hatt noen dager nå som har handlet litt mer om egen helse og oppdatering enn om nyere skriving, men det tar seg snart opp, kjenner jeg meg selv rett!
Jeg kommer sikkert snart tilbake med mer :-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Oi da, men håper det går mye bedre med deg nå! Det må være vanskelig å planlegge dagene når du ikke vet når du blir dårlig. Satser på at du har full kontroll og medisinlager på lur :)

    Når du ikke orker å jobbe like mye, kan det jo være like greit å ta helt fri. Og sannsynligvis surrer underbvisstheten uansett, sånn at neste arbeidsøkt blir dessto mer effektiv :)

    God bedring!

    SvarSlett
  2. Takk for det! Ikke lett når slikt ikke kan planlegges, nei. Kontroll er det ikke alltid jeg har innenfor sykdomsfeltet nei, men mer kontroll nå enn jeg hadde i går, og det er jo lovende :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)