fredag 10. april 2015

Bloggkommentarer fra en som kjenner meg godt.

Jeg blir ofte imponert over alle de flotte kommentarene på bloggen min, jeg har vært inne på dette temaet før også. Her kommer en ny synsvinkel, som kanskje viser bloggen min og meg fra en litt annen kant enn den bloggleserne kjenner.

En god venninne som jeg har kjent siden slutten av tenårene har nylig lagt inn mange fine, tilbakemeldinger på noen av bloggpostene og hovedsidene mine. Fordi hun kjenner meg personlig, hadde hun jo god anledning til å gi meg en ærlig tilbakemelding, også som menneske og venninne utenfor bloggens verden. Nære venner over tid vet jo ofte ting om hverandre som nesten ingen andre vet, nettopp fordi man kjenner hverandre godt.

Akkurat dette skinner vel litt igjennom i noen av bloggkommentarene, men det er bare veldig hyggelig. På den måten tilfører hun bloggen noe nytt, ser og viser tingene fra en annen synsvinkel enn bloggpostene mine gjør. Du kan lese hennes kommentarer til for eksempel hovedsiden om 
Diktene mine, diktet Et sykehus for oss, et sykehus for deg, eller til hovedsiden om bokmanuset om livet mitt, eller fra bloggposten.


Jeg er veldig glad for bloggfelleskapet jeg har med flere av bloggerne jeg har fått kontakt med her inne, og for flotte og konstruktive tilbakemeldinger fra dere. Tenkte bare jeg skulle trekke frem en av leserne som ser meg fra en litt annen synsvinkel, og dermed kanskje tilføre noe nytt. Hun har lagt inn flere kommentarer også, dette var kun noen av dem.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?