mandag 18. mai 2015

Koselig syttende mai-feiring 2015.

Syttende mai-feiring 2015.
Sitronfromasj til dessert,
syttende mai 2015.
Håper at lesere og følgere av bloggen har hatt en flott syttende mai 2015! Selv har jeg, som tradisjonen tro de siste årene, feiret Norges festdag, nasjonaldagen, hjemme hos min tante. Veldig koselig, mange hyggelige folk og god mat, som alltid! Kaldt vær og regn ute gjør det gjerne bare enda koseligere inne! Jeg hadde med meg en blomst jeg kjøpte til min tante på Hageland som jeg nevnte i et tidligere innlegg, i tillegg til en vinflaske og sjokolade.

Det er alltid spennende å se hvilke av bildene jeg tar, som duger til publisering på bloggen! Synes liksom jeg må tenke litt blogg når jeg fotograferer, for å huske å ta noen bilder uten andre mennesker også, for det er jo slett ikke sikkert alle vil publiseres offentlig! Bildet av meg her er klippet fra et større samlebilde av alle gjestene, derfor har jeg måttet forstørre det litt etter klippingen, men jeg tror det duger.

På høytidsdager er det som tidligere nevnt i et innlegg om TT-taxi, alltid spennende å se hvor lett eller vanskelig det er å få tak i taxi, men i dag gikk dette veldig fint altså. Når jeg skal reise innenfor Oslo på sånne dager synes jeg det er til stor hjelp å kunne benytte meg av dette tilbudet.

Tanten min er som tidligere nevnt verdens beste, og det er alltid koselig å feire 17. mai hos henne! Men jeg kan ikke avslutte dette innlegget uten å nevne den nydelige sitronfromasjen vi fikk til dessert, som min kusine hadde laget. Også hun fortjener derfor å bli nevnt her.

Ja vel, så har jeg et helsetema på bloggen, men syttende mai er festdag uansett, og en god dessert er  ikke dumt på en sånn dag! Tusen takk for en veldig koselig dag!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer: