fredag 26. juni 2015

Gøy med medvind etter mange avslag!

Her skjer det som du kanskje har skjønt litt av hvert for tiden! Som sagt fikk jeg nettopp en artikkel publisert i bladet Blødernytt, og en av mine virkelighetshistorier er antatt i et bokprosjekt som blir utgitt i 2016!

Dette er supergøy etter alle de avslagene og nedturene jeg har hatt på skribentfronten. Venter man lenge nok, så løsner det, gitt....! Det er dette jeg den siste tiden har omtalt som skriveprosjektet 2015. Men ikke misforstå, hovedprosjektet, bokprosjektet om å vokse opp med blødersykdom er ikke antatt ennå. Men akkurat nå har jeg litt å drive med noen uker fremover i alle fall, med dette skriveprosjektet mitt.

Akkurat nå driver jeg med litt konkrete gjøremål som må gå i orden. Jeg må ærlig innrømme at det er noen detaljer jeg er veldig spent på. I går sendte jeg mail til en venninne og fortalte om prosjektet mitt, fordi hun er en av de som er omtalt i det. Tenkte det var et greit sted å starte.

Jeg er velig forsiktig når jeg omtaler folk altså, og forsøker å anonymisere dem hvis det er ønskelig. Jeg er nødt til å være litt streng i utvelgelsen, så jeg må slette personer som ikke er så viktige for manuset, og bipersoner anonymiserer jeg uten å spørre på forhånd. Dette er rett og slett fordi jeg må velge å trekke frem det som er viktig for manuset og historien.


Det er mer informasjon der det kommer fra! Følg gjerne med!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?