tirsdag 3. mai 2016

I mål med flere delprosjekter.

Kjære leser!

Det gjorde virkelig godt at venninnetreffet, eller rettere sagt slippfesten med venninnene mine gikk så bra og at ryggen oppførte seg pent. Jeg hadde aldri trodd det etter den lange perioden med ryggproblemer, og faktisk har jeg ikke hatt vondt i ryggen de siste dagene nå etterpå heller, bare litt sliten i den innimellom, men dette ser ut til å gå aldeles i riktig retning!

Jeg er også glad for at jeg nå har fått levert fra meg de fleste frieksemplarene av boken Turen jeg aldri glemmer som jeg er medforfatter i, og som noen av mine venner skulle ha. Dette fordi de fungerte som kildepersoner i min virkelighetshistorie. Nå har jeg kun en slik bok igjen i tillegg til min egen, og den siste boken er øremerket en av venninnene mine som ikke kunne komme på lørdag, men hun får den senere. Syntes også det var så gøy at de som deltok på lørdag og som ikke kjente hverandre, så ut til å komme godt overens! Jeg har alltid syntes at sånne settinger er veldig spennende!

(Bloggposten fortsetter under bildet)



Venninner fikk frieksemplarer av boken på slippfesten min!
Delte ut frieksemplarer av boken til venninnekilder
på restaurant.

Med det synes jeg at jeg har kommet ajour med mye av det jeg skulle gjøre og som jeg tenkte på og så frem til da jeg lå rett ut og ergret meg over ryggen. Det er rart det der, hvor mye en får lyst til å gjøre når man ikke har mulighet til det akkurat der og da. Jeg skal forresten bestille opp et lite lager med bøker igjen, men det er noe jeg helst vil ha i orden først, men tenker å gjøre det så fort som mulig.

Dagene etter restaurantbesøket har livet gått sin gang. Søndag var 1. mai, og jeg tok det litt med ro etter å ha vært ute kvelden før, mandag (i går) hadde jeg besøk av hjemmehjelpen, og i dag har mamma vært her en tur.


Fortsatt fin kveld :-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Det høres unektelig ut som en god ting å være i mål med ting og tang. Og så kjekt at det ble venninnetreff med boken. Her har det gått litt i ett i det siste, men stort sett ute av hjemmekontoret sånn at jeg er på etterskudd med mye. Får bruke nettene. I neste uke ;)

    SvarSlett
  2. Hei! Så hyggelig å høre fra deg igjen! Skjønner du har mye å drive med. Jeg har ikke blogget like ofte som før selv heller i det siste, da det har vært så mye annet. Var litt moro å samle de venninnene som kjente historien min og lage en liten happening, ja. Fin kveld videre :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)