mandag 2. mai 2016

Ferieportrett av meg fra ungdomstiden.

Portrett-tegning av Gro Jeanette Nilsen.
Portrett-tegning av 
Gro Jeanette Nilsen,
sommeren 1984.
Et lite ferieminne fra fortiden! I sommerferien 1984 var jeg på sommerferie med familien i daværende Jugoslavia. Her er jeg i begynnelsen av tenårene, så det begynner å bli en stund siden :-)  Portrett-tegningen av meg fra den turen henger innrammet hjemme hos mamma i Bærum.

Fargene på tegningen ble litt slitt allerede før vi rakk å komme hjem fra den ferieturen. Jeg ser også at jeg var litt uheldig med blitzlyset her, da jeg fotograferte det nå i ettertid. Men vi kan vel late som blitzlyset en sol, kan vi ikke det da?

Jeg synes selv at jeg ser veldig alvorlig ut på denne tegningen. Men livet var ikke alltid så lett for meg da jeg vokste opp. Spesielt når det gjelder det å finne seg selv og godta egen blødersykdom. Og selvsagt det å føle seg annerledes en andre, som jeg har vært inne på før.



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?