lørdag 11. juni 2016

Sommerlunsj og ryggsmerter.

Blåskjell til årets sommerlunsj
med familien.
Kjære leser!

De siste årene har det blitt tradisjon å spise en sommerlunsj i Oslo med familien. Årets sommerseanse var i dag. Det blir nesten ikke sommer uten dette årlige treffet :-) Dette er blitt et fast innslag i ferieplanene, noe jeg ikke vil gå glipp av! Vi skulle spise på Celsius Mat og vinhus i Rådhusgaten. Været var fint, men litt kjølig.


Det var likevel ikke helt den beste dagen for meg, jeg var ikke bra og hadde problemer både med ryggen og andre sykdomsrelaterte ting. Men jeg gjør ofte mye, gjerne alt for mye for å få vært med på det jeg har lyst til å være med på. Jeg vil, jeg vil... Ofte får jeg svi for det også, sånn som i dag. Dette til tross for at jeg hadde tatt blødermedisin et par timer før jeg dro. Det hjalp tydeligvis litt på noen av utfordringene, men ikke alle. Jeg hadde i alle fall selvinnsikt nok til å ta med meg begge krykkene i dag, heldigvis.

Men det var en veldig hyggelig lunsj, selv om jeg ikke holdt ut så lenge som jeg gjerne ville. Akkurat nå sitter jeg her med smerter i rygg og hofte og forsøker å fullføre dagens innlegg på bloggen, men vurderer å gjøre det litt kort i dag. Går også rundt på krykker inne i leiligheten, og det trenger jeg sjelden å gjøre. Selv om jeg ser at jeg har hatt mer leddrelaterte vanskeligheter de siste månedene enn det jeg vanligvis har.

Det var flere ting jeg tenkte å skrive om i dag, men jeg har litt for vondt og må nesten
fortsette en annen dag. Vi høres!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)