torsdag 28. juli 2016

Godt å få til vanlige ting igjen!

Ukebladlesning og
kaffelatte hos frisøren!
Kjære leser!

Da jeg reiste oppover på heste-ekspedisjonen min for halvannen uke siden, ergret jeg meg over at jeg ikke hadde fått vært hos frisøren først. Jeg skulle tross alt på høyfjellshotell og treffe venner jeg ikke hadde sett på mange år! Jeg hadde derfor virkelig håpet på å få til en hårklipp, men fordi jeg hadde mye vondt i ryggen på den tiden, regnet jeg ikke med at jeg ville orket å sitte i frisørstolen så lenge. Når jeg har smerter prioriterer jeg det aller mest nødvendige, sånn må det nesten bli. Jeg var glad bare jeg greide å reise på fjellturen. Derfor ble det aldri bestilt noen frisørtime.


Nå har jeg endelig fått klippet meg. Det tok litt tid ja, men jeg fikk det til omsider. Jeg har litt på programmet denne helgen, så jeg tenkte jeg bare måtte forsøke å hive meg uti det, nå som jeg er bedre i ryggen.

Apropos det, så er jeg innkalt til røntgenundersøkelse til uken. Det blir bra å finne ut litt om det nå. Selv om jeg er generelt bedre nå enn jeg var tidligere, så kommer og går smertene litt enda, og jeg synes jeg ser en ganske klar sammenheng med blødermedisinering, dvs. at jeg blir bedre etter medisinering. Jeg tror altså fremdeles dette dreier seg om en blødning i ryggen, eventuelt kanskje på grunn av en eller annen feilbelastning eller noe til å begynne med. Jeg er lettet over at legen jeg var hos for et par uker siden har henvist meg videre til røntgen. Og lurer veldig på om de finner ut noe mer. Men generelt kan jeg vel si at selv om det har gått tregt, går det fremover med helsen.

Det blir som sagt litt sosialt i løpet av helgen som jeg ser frem til, og snart tenkte jeg også å si litt om noen konkrete litterære planer for høsten.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)