mandag 25. juli 2016

Viktigere enn jeg trodde?

Solnedgang over Oset!
Solnedgang over Oset.
Kjære leser!

Sist fortalte jeg om det å komme tilbake til ridemiljøet igjen - uten hest. Tusen takk for veldig hyggelige tilbakemeldinger! Her på bloggen fikk jeg en kommentar som gikk på om det kanskje er først nå jeg føler meg ferdig med hesteprosjektet. Ja, kanskje det. Ikke bare litterært i utgivelsen av historien, men også rent personlig ved å besøke stedet og de personene jeg kjenner der. Kanskje var det å komme tilbake viktigere for meg enn jeg var klar over? Tankevekkende, virkelig.

Jeg har også fått et par kommentarer utenfor bloggen, med spørsmål om det er i orden om vedkommende deler den nevnte bloggposten min Et viktig kapittel rytterhistorie på sosiale medier. Det er selvsagt helt i orden! Del i vei :-) Det er kopiering jeg ikke er glad for, men deling er veldig fint! Det er hyggelig at folk liker det de leser og har lyst til å dele, men en god regel er kanskje å dele kun det du tror at folk vil lese, og som du tror at bloggeren synes det er helt i orden at du deler
. Jeg mener, enkelte ting som snakkes om på bloggen kan av og til kanskje bli litt rart tatt rett ut av sammenhengen dersom den gjeldende bloggposten ikke er fullstendig nok i seg selv. Eller så liker jeg veldig godt å få følgere på bloggen også, og selvsagt i de andre sosiale mediene. Du er hjertelig velkommen:-)

Forresten; Jeg vet ikke om tittelen på det forrige blogginnlegget føles litt ukorrekt? Jeg har tenkt på det i ettertid, da det er altså min personlige rytterhistorie jeg snakker om her, men du skjønner kanskje det når det er min blogg?

Det skjer mye spennende fremover også, i alle fall synes jeg selv det. Dette vil jeg snart fortelle deg mer om :-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)