mandag 22. august 2016

Referatskriving og bilderedigering.

Kjære leser!

Ja, det var som sagt en spennende og interessant opplevelse å delta på forlagsfest! Ikke ofte man får oppleve sånt. I det hele tatt var hele forrige uke noe for seg selv.

Først mandagen, hvor jeg var veldig spent på tirsdagen og ikke greide å få mandagen til å gå fort nok. Så kom tirsdagen, men den dagen hadde jeg i alle fall en del konkrete forberedelser i forkant av forlagsfesten.

Jeg var sent hjemme natt til onsdag, og da var jeg så inspirert at jeg begynte litt med råmanus til blogginnlegg og så på litt bilder, så jeg var ikke i seng før langt på natt. Og sov derfor lenge på onsdagen, og da tok jeg opp blogging og bilderedigering igjen. Torsdag var jeg ute og handlet litt på kjøpesenter men skulle også ha noen medisiner, som de for første gang av det jeg vet, ikke hadde dette på lager, så jeg skal tilbake i morgen. Jeg hadde tenkt å dra tilbake litt tidligere, men har ikke rukket det.

Så kom fredag, og da var det etterpåbursdag i Vestby. Det var en bursdag som opprinnelig var tidligere i sommer. Lørdag og søndag var veldig stille og rolige i forhold til ukedagene, og det var i grunnen bare godt.

I dag, mandag, er hverdagen på plass igjen. Min faste hjemmehjelp har vært her igjen, etter at det var vikar de siste gangene på grunn av ferieavvikling. Greit det altså, men veldig hyggelig å få min hyggelige hjemmehjelp tilbake fra ferie.

Jo da, jeg ser at dette blogginnlegget ble litt mye oppramsing. Høsten er her, og mange ting er på plass igjen etter ferien. Her er det bare å hive seg rundt. På skribentkontoret mitt er det mye å drive med som vanlig. Det kommer mer nytt. Snart :-)




Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)