mandag 31. oktober 2016

Mer om å spore opp egne tekster på internett.

Kjære leser!

I går fortalte jeg litt om hvordan man kan spore opp egne tekster som har kommet på avveie, på internett. Håper ikke at noen tok seg nær av det, det var ikke krasst ment og selvsagt ikke direkte rettet mot noen personlig, men mer en informasjon om hvordan man kan gå frem, og bruke det som redskap, en slags sikkerhetsventil i egen skriving. Rett og slett gode råd og skrivetips. Mange av de som leser skribentblogger er jo ofte på jakt etter å få med noen skrivetips på veien, har jeg forstått.

Ok, litt baktanke lå det vel, jeg har jo opplevd en del av dette selv. Og jeg tenkte at det å informere om at man faktisk kan finne ut hvor tekstene tar veien kanskje kan fungere som en slags informasjon til de som faktisk trenger den. Som forfatter eller skribent legger man ned mye arbeid i tekstene, og det vil jeg gjerne ha folk til å, om ikke nødvendigvis forstå, men i allefall respektere.

Nå kommer det straks litt nyere temaer her på bloggen, selv om det blir litt velkjente ting innimellom. Følg med :-)

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)