tirsdag 18. oktober 2016

Verken bildekk eller diskusjonsgruppe.

Kjære leser!

I dag har jeg fått avklart et par ting jeg snakket om i blogginnlegget Mye å ta stilling til for tiden. Da jeg var på dekkskifte med hc-bilen i dag fikk jeg høre at nei da, jeg behøvde ikke å kjøpe nye vinterdekk enda, de jeg hadde var fine enda. Så flott da, og det hørtes ikke ut som det hadde noen hast. Så nå er bilen min i alle fall skodd for vinteren.


Jeg har endelig fått sendt en tilbakemelding på invitasjonen jeg fortalte om. Den jeg fikk tilsendt etter at jeg ble oppringt da jeg hadde lunsjbesøk her om dagen. Det tok litt tid før jeg fikk summet meg, for det var i utgangspunktet et veldig spennende og hyggelig prosjekt, men arrangementet skulle foregå utenlands, tidsfristen var veldig kort og ble endret tre ganger den siste uken!

Det hele gjaldt en diskusjonsgruppe rundt livskvalitet i forbindelse med blødersykdom. Jeg skulle gjerne deltatt, men var rett og slett nødt til å melde fra at det ikke passet, for det gjorde den ikke. Men samtidig var jeg nøye på forklare at jeg i utgangspunktet er interessert, men at det ville bli alt for mye styr for meg å reise. Jeg sa til han at jeg veldig gjerne ville delta dersom de en annen gang har tenkt å arrangere tilsvarende i Oslo eller omegn.

Jeg fikk svar på det også. Han som jeg mailet frem og tilbake med forsto at det ikke var så enkelt, og skulle ta svaret mitt med seg videre, for nettopp det at jeg ikke har mulighet til å reise noe særlig uten mange forberedelser og god planlegging sier jo også litt om livskvalitet og hvordan jeg lever med min sykdom.

Det som var ekstra gøy var at han som kontaktet meg hadde funnet bloggen min, og det var utgangspunktet for at han tok kontakt. Hadde det bare vært i Oslo...

Det føltes ikke bra å si nei takk, for dette er jo absolutt et tema for meg, og også for bloggen min! Men jeg hadde ikke noe valg her altså. Den ene datoen som ble lagt frem var med bare noen få dagers varsel, og det er alt for lite, spesielt når det gjelder utenlandsreiser. Men som sagt, veldig hyggelig å bli invitert, og også svært interessant å høre om denne saken! Jeg tipset han samtidig om bløderforeningen, da kanskje noen andre der kunne være interessert i stedet.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?