mandag 14. november 2016

Fullpakket mandag igjen, på alle områder.

Kjære leser!

I dag har jeg hatt besøk av min faste hjemmehjelp igjen, fint å se henne igjen, etter at jeg hadde vikar sist.

Hjemmehjelpen var ferdig hos meg i tolvtiden, og ettersom jeg skulle på styremøte i borettslaget klokken to hadde jeg vel egentlig bare tiden og veien. I mellomtiden der skulle jeg jo ha den faste dosen med blødermedisin, og heldigvis gikk det helt knirkefritt å sette sprøyte med Octaplex, det er til stor hjelp når man har litt liten tid. Hadde ting gått helt skeis hadde jeg ringt styrelederen og varslet at jeg ble forsinket altså. Hvis ikke det hadde vært en mulighet, hadde jeg jo ikke sjanset på å sette sprøyte på det tidspunktet.

Jeg kom hjem igjen fra styremøte klokka halv fem, og da var det på tide med en liten blund, pleier jo å ta en hvil klokka fire, så det var litt på overtid egentlig, men det er rart hva man får til bare man er forberedt på forhånd om at det kan bli utsettelser. Og etter middag har det også vært ting å ta tak i.


Jo da, jeg sa jo at jeg hadde innleggskø. Det stemmer det, og jeg har fremdeles et blogginnlegg som venter, måtte bare få ut dette her først. Og jeg har fått inn den tilbakemeldingen jeg snakket om sist. Jeg må bare sette meg enda litt mer grundig inn i saken først. Det føles litt omfattende fremdeles, men vi høres før du vet ord av det! :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?