søndag 18. desember 2016

Siste adventsøndag og mørk vinternatt.

Vinternatt. Foto: Gro Jeanette Nilsen.
Kjære leser!

"Det er en kald og mørk vinternatt. Det ser ut som lyset fra gatelyktene er frosset helt fast, og isen på turstien er speilblank. Langt der borte mellom husene og stien kan jeg skimte et juletre som står der og skinner for seg selv i natten."

Og så videre. He he. Jeg førsøkte bare å skrive ut i fra bildet jeg tok fra verandaen nettopp. Nå som jeg var så godt i gang med noveller. Og der gikk den helgen ja... Det siste adventslyset er nettopp brent ned. Synes at tiden går veldig fort mot jul nå, enda det ikke er hver jul det er nesten en uke igjen etter 4. søndag i advent!

Og ja, jeg ser av forrige bloggpost Ikke jeg som vant konkurransen at jeg blir oppfordret til å gå videre med julenovellen min (altså ikke den starten jeg  begynte på akkurat nå, men den som deltok med i novellekonkurransen), men det er jo litt sent å sende inn en julenovelle for i år da tenker jeg.

Jeg har også hatt litt mye å drive med denne helgen, for å komme i mål med ting og tang til jul, og noe av det tok lenger tid enn beregnet. Så foreløpig har jeg rett og slett ikke rukket å gjøre noe mer med julenovellen ennå. Men tusen takk til de som støtter opp om skrivingen og bloggen min, det er utrolig hyggelig og settes stor pris på! Det er gull verdt!

Ok, jeg ville bare titte innom en snartur. Håper at dere har hatt en fin 4. søndag i advent! I morgen har jeg et par ting jeg må se å få gjort ferdig. Men vi høres før du vet ord av det! Ha en riktig fin start på siste uka før jul!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)