mandag 30. januar 2017

Familiebesøk, hjemmesysler og tilbakeblikk.

Bildet er tatt på besøk
hos mamma lørdag.
Kjære leser!

Sist skrev jeg litt om bloggertilværelsen min og reisen gjennom bloggen hittil. Jeg synes det gjør seg med en oppsummering og tilbakeblikk en gang i blant. Fint å trekke tråder, se utvikling, likheter og forskjeller. Det var før helgen.

Lørdag var jeg på familiebesøk i Bærum hos mamma, sammen med søster'n. Veldig koselig. Bortsett fra det, var helgen stille og rolig her hjemme, og jeg koste meg i mitt eget selskap. Jeg drev stort sett med forefallende ting her, det fins jo alltid noe å ta tak i.

Jeg har hørt familien si om oppveksten min, og spesielt i perioder hvor jeg har vært dårlig til beins og ikke greid å gå ut, at jeg er flink til å aktivisere meg selv og finne på noe å gjøre. Det er helt riktig, og jeg er ganske sikker på at det kom veldig naturlig da jeg var barn. Jeg var jo mye både på sykehus og rehabilitering, men også delvis sengeliggende hjemme. Jeg hadde alltid mange ideer og skriveprosjekter i det øyeblikket jeg var frisk nok til å drive med ting og ikke hadde fullt så vondt lenger . Men jeg tror nok de rundt meg også var flinke til å komme med skrivesaker og bøker til meg, altså. De skal nok ha mye av æren for dette.



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)