tirsdag 31. januar 2017

Fikk svar fra kontrollen på Rikshospitalet.

Journalnotat fra Rikshospitalet.
Journalnotat fra Rikshospitalet.
Kjære leser!

For en stund siden fortalte jeg at jeg var på årlig helsekontrollSenter for sjeldne diagnoser, adresse Rikshospitalet. I dag kom journalrapporten, de pleier å sende en kopi til meg og en til fastlegen.

Du ser et utsnitt av rapporten på bildet, men jeg har tillatt meg å stryke adressen min samt legens navn, det behøver jo ikke ligge offentlig ute på bloggen.

Jeg hentet dette i postkassen i en sen kveldstime i går, utrolig nok glemte jeg helt å ta turen i postkassen tidligere på dagen, men det var vel også vel vitende om at det ikke pleier å være så mye i den. Jeg var imidlertid litt trøtt, så jeg fant ut at det kanskje var greit å vente til i dag med å ferdigstille dette blogginnlegget.

Veldig mye spennende å finne var det vel ikke i rapporten, men det kan jo være like greit at man ikke får noen skumle overraskelser. Det ble oppsummert litt tilbake i året som gikk, angående ryggproblemene jeg hadde i mange måneder etterfulgt av røntgenundersøkelsen jeg var på i sommer, samt prøvesvar på blodprøver som alltid tas på den årlige bløderkontrollen. Ellers ble det rapportert om hvor mange transfusjoner jeg har satt i løpet av året, eventuelle problemer med det stikketekniske, og så videre. Her er det mange temaer å øse av, skjønner du :-)

I etterkant av ryggtrøbbelet mitt fikk jeg også med meg en henvisning til fysioterapeut, som en etterbehandling. Det er noen år siden jeg gikk til fysioterapeut nå, og jeg må finne en selv. Det med egenandel hos fysioterapeut er nytt siden sist. Så jeg får vel starte jakten på å finne en fysioterapeut først og fremst, og se hva som fins for tiden. Men veldig fint at jeg fikk mulighet til å gå innom en fysioterapeut på denne kontrollen jeg var på i alle fall, det hører med til opplegget på disse kontrollene, i tillegg til kontrollen hos lege og en sykepleier.

Jeg bestod visst denne helsekontrollen i år også. Hurra :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)