søndag 19. februar 2017

Rosa kontor!

Rosa kontor hos Gro Jeanette!
Rosa kontor :-)
Kjære leser!

I dag har jeg stort sett kost meg på hjemmekontoret mitt. Ja, for det er jo søndag, ikke sant?


På bildet ser du litt av kontoret mitt i min selvpålagte kaffepause litt tidligere i dag. Jeg måtte jo innvie den nye rosa koppen og de rosa serviettene jeg fikk av en god venninne i anledning min bursdag, så hvorfor ikke ta med den rosa ipaden på bildet, jeg sitter tross alt på hjemmekontoret. Ja, det er sant, nå kom jeg på at det var jo til bursdagen min i fjor at jeg fikk meg Ipad. Et år, altså :-)

Ok, da forventer jeg ikke at noen spør hva som er yndlingsfargen. Dette var en liten pause i skriving og annet forefallende i dag. Jeg er straks tilbake, og i morgen blir det mer skriving! Fortsatt god søndag!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?