fredag 17. februar 2017

Jentekveld og ny arbeidstittel til et manus.

Bildeutsnitt fra jentekveld hos Gro Jeanette.
Jentefest med gode venner!
Kjære leser!

I kveld har jeg hatt besøk av to gode venninner her hjemme. Jentefest, eller etterpå-bursdagsfest om du vil. Jeg hadde invitert to til, men de kunne dessverre ikke komme. Men vi som var her hadde det moro, og latteren satt løst!

Det ble etter hvert ganske mye rosa må jeg si; jeg hadde kjøpt en rosapyntet champagne, og hun ene dukket opp med rosa kopp og rosa servietter i gave. Ja, og så var noen av oss kledd i rosa også! Konfektesken på bildet er en gave fra hun andre, veldig koselig!


Når det gjelder selve bloggen min, er det den siste uken kommet flere veldig hyggelige kommentarer fra andre enn dem som vanligvis kommenterer på bloggpostene mine. Hjertelig velkommen, og så spennende å høre noen andre stemmer også, selv om jeg selvsagt er veldig glad for de som har vært her lenge også, dere er gull!


Jeg har jo sett at jeg må være mer konsekvent om det siste manuset jeg begynte å snakke om for kort tid siden. Heretter kalles det for Dyrehistorier som en arbeidstittel, selv om tittelen er mer konsekvent enn det, men den riktige tittelen synes jeg at jeg må spare til litt senere.

Jeg hadde egentlig ingen planer om å lage en stor sak ut av dette manuset, tenkte bare å forsøke å sende det inn, og ferdig med det. Men når en først begynner å nevne ting på bloggen, må en jo fortsette å forklare litt. Men jeg tror ikke dette kommer til å bli noen stor sak. Vi får se :-)




Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)