lørdag 25. mars 2017

Den siste uken, kort oppsummert.

Mot slutten av uken er det vel naturlig å se litt tilbake på uken som gikk. I det siste er det blitt litt flere som kommenterer selve bloggpostene på bloggen min, og det er jo kjempehyggelig! En av mine bekjente fra det virkelige livet, altså ikke bare online, har også hevet seg på her og begynt å kommentere litt, og det er jo superkoselig! Hjertelig velkommen til nye lesere!

Et tema jeg dro frem i begynnelsen av denne uken var Verdens poesidag, som jeg knyttet opp mot personlig skriving og min nostalgiske diktbok. Jeg tok også for meg noen mer eller mindre vanlige uhell jeg har dumpet borti, uavhengig av blødersykdommen, uhell mange kan kjenne seg igjen i. At det er nødvendig med ekstra medisinering i forbindelse med dette blir da en tilleggsting knyttet opp mot sykdommen.


Ellers har det også blitt litt vanlige hverdagsoppdateringer, men i dag har jeg faktisk arbeidet litt med manus igjen. Litt uti kommende uke håper jeg å komme med litt mer konkret skriverelaterte tema.

Fortsatt fin helg :-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

4 kommentarer:

  1. Er det her du kommenterer meg litt kryptisk?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kari! Ja, helt riktig, det var her jeg mente. Jeg nevnte at det var noen flere som hadde begynt å kommentere, og da mente jeg blant annet deg, men jeg ville jo ikke nevne navn i selve bloggposten, for det visste jeg jo ikke om du ville. Det er så hyggelig å se deg her på bloggen min! Fortsatt fin søndag!

      Slett
  2. Tak for dit velkommen, Gro Jeanette: )
    Jeg synes, du skriver godt: )

    SvarSlett
  3. Tusen takk, Laila! Veldig koselig å høre at du synes det!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)