mandag 10. april 2017

Liste over mål for påsken 2017.

På tide med litt
struktur igjen?
!
Kjære leser!

Jeg lovet deg visst litt mer relevant innhold på bloggen nå enn sist da jeg skrev om påskegodteri. I tillegg har jeg tidligere fått noen ønsker om å legge ut litt om, ikke bare det jeg har oppnådd, men også hva jeg har som mål i forbindelse med det jeg skriver om på bloggen og annet relevant.


Jeg har ikke pleid å legge så mange slike mål ut på bloggen. Jeg skriver alltid lister, men holder dem som regel for meg selv. Jeg vet av erfaring at  jeg ikke alltid får til å gjennomføre alt jeg planlegger, men kanskje å nevne det på bloggen kan gi et lite dytt?

Så ja, da skal jeg ta utfordringen og prøve meg på noen mål for påsken. Men her kommer imidlertid kun de  som har litt relevans for bloggen min;


- Klargjør det minste bokmanuset med tanke på innsending til forlag rett etter påske.
- Forsøke meg på den novellen jeg har fått en ide' om, og som surrer litt i hodet på meg.
- Lese litt korrektur på et større manus.
- Les ferdig boken jeg leser for tiden. Om den ikke fullføres innen ferieslutt, så i alle fall les!
- Rydde i offline bloggnotater.
- To påskebesøk til familie.
- Blogge.

Det er slett ikke sikkert jeg får gjort alt dette, men noe av det skal jeg nok komme godt i gang med her på mitt hjemmekontor :-)


God påske!




Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)