søndag 10. juni 2018

Fargerik oppdatering på medisinutstyret!

I det siste har jeg oppdaget at ikke alt medisinutstyr trenger å være kjedelig! Det er så mye alvor i livslang sykdomshistorie, at vi som er rammet virkelig fortjener litt fager og oppmuntring midt i alvoret!

For en liten stund siden kom jeg tilfeldigvis over en nettside som solgte helseartikler på en veldig positiv og artig måte, de hadde tydeligvis tenkt på akkurat dette med farger! Veldig rosa opplegg, som du ser av bildet. Det som fanget min interesse, var at de solgte noe jeg trenger hele tiden i min blødermedisinering, det gjaldt staseslange til å stramme til rundt armen ved sprøytestikk. Og jo da, jeg hadde en grønn staseslange fra før, men dette nettstedet solgte dem i flotte farger, så jeg kjøpte meg en mørkerosa og en lyserosa. Ja vel, så tok jeg litt hardt i, men da har jeg kanskje en stund? Og nei, jeg tror ikke jeg går lei av rosa!

Jeg har forresten også en eldgammel lysegrå staseslange, nesten helt utslitt og fra tidenes morgen eller der omkring. Den henger nesten ikke sammen, og det har lenge vært planen å kaste den. Men jeg har hatt den litt i bakhånd for sikkerhets skyld, i tilfelle jeg skulle miste eller glemme igjen den grønne noe sted. Men nå har jeg altså skaffet hele to backup'er i flotte farger! Så da kan jeg kanskje la den grå gå, ja... Nesten vemodig, da den har fulgt meg i medisineringen gjennom store deler av livet. Det blir nok forresten den grønne som heretter blir backup, ettersom jeg fikk litt dilla med disse nye rosa... Tenker dette vil live opp litt, ja!

Når jeg først var i gang med bestillingen, fant jeg meg en liten rosa saks også på det samme nettstedet, som jeg slang med i bestillingen, som du ser.



Medisinutstyr i knallfarger! Et langt steg i riktig retning :-)
Hvem sier at medisinutstyr må være kjedelig? Her er
staseslanger i flotte rosafarger!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)