mandag 11. juni 2018

Lunsj i Vollen.

Gro Jeanette på  sommerlig besøk på Vitos Vollen.
Gro Jeanette
Vitos Vollen.
Søndag morgen ringte min søster og sa at "Du er jo så flink til å ta ting på sparket..." Hun bare tullet da, jeg skjønte jo det, og svarte at "Nei, det er jeg jo ikke."

Poenget var at hun lurte på om jeg ville være med ut på tur til Vollen. Vi var på tur på Vollen i fjor sommer også, men den gangen var det veldig lenge siden vi hadde vært der. 
"I dag?" spurte jeg i telefonen. Ja, var svaret.

Så joda, det ble søndagsutflukt med søsteren min og de, og så var vi innom og hentet mamma på veien. Veldig hyggelig, da. Først var vi på stranda og kjente på vannet, før vi spiste deilig lunsj på Vollen. Jeg valgte Blåskjell igjen jeg da, jeg synes det er veldig sommerlig og godt. Med Pommes Frites til, og et sommerlig glass hvitvin!

Før vi reiste hjem, tok vi en sightseeing rundt på gamle trakter, ute på Bjerkås hvor vi bodde da søsteren min og jeg vokste opp. Artig å se hvordan det ser ut i Høymyrveien dag, i forhold til da vi bodde der :-)

Takk til søsteren min, som fikk oss andre med på denne sommerlige utflukten i år også :-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?