mandag 19. november 2018

Natten handlet mye om medisin.

Jeg hadde et litt kort blogginnlegg i går, og i ettertid ser jeg at hadde jeg bare ventet litt, kunne jeg lett slengt på noen linjer til. Jeg ble sittende utover natten med å føre medisinrapporter som skulle sendes inn på mail. Mens jeg holdt på var det et avbrudd her uten internett-tilgang, sikkert en form for oppdatering, og jeg tenkte jo mitt, lurte på om jeg fikk gjort det jeg skulle. Men det ble raskt i orden igjen, heldigvis. Jeg hadde litt dårlig samvittighet på grunn av de skjemaene, og burde ha sendt inn hyppigere enn jeg har gjort i det siste.


Men da jeg hadde gjort jobben ferdig og klokken nærmet seg halv tre var jeg klar for å køye, tenkte jeg. Men ved tannpuss oppdaget jeg selvsagt at jeg blødde fra tannkjøttet. Frem med intravenøs medisin, og nattesøvnen ble utsatt nok en gang. Viktig å få orden på dette, spesielt fordi jeg skal en tur til tannlegen litt senere denne uken.

Heldigvis gikk det ganske fort unna med medisinering, og jeg skulle jo uansett hatt den i morgen (eh. altså senere i dag) uansett, så det var bare å framskyve det noen timer. Og siden jeg allerede hadde begynt å utsette og dermed fikk ideer til passende innhold til bloggen min, begynte jeg å skrive på denne bloggposten også. Men tenker jeg venter til morgendagen med å legge den ut...

Jeg må vel innrømme at det er litt kjedelig med sånne plutselige blødninger så seint på kvelden, men det var jo delvis min feil at det ble så seint i kveld da, siden jeg satt så lenge oppe med medisinrapporter. Får vel prøve å ta det til etterretning, spent på om jeg lærer noe av denne feilen til en annen gang....


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?