søndag 19. mai 2019

Bloggen min fyller seks år!

Hurra for seks år på bloggen!
Hurra for seks år på
Gro Jeanettes blogg om
skribentliv og helse!
Da er det faktisk på tide for meg å gratulere bloggen min med dagen! Det var i dag, søndag. Jeg hadde seks års bloggjubileum, veldig gøy å ha greid å holde på så lenge!


Dagen har blitt brukt til, ja nettopp; bloggen, og litt annen skriving. Jeg har tatt noen stikkprøver for å sjekke at ting er i orden her inne, og har også reparert noen lenker som ikke fungerte. Oppdaget noen eksterne døde lenker. Greit å holde seg ajour når andre plutselig flytter bloggen sin! Har også slettet et par bloggposter som ikke var så relevante. 

Min personlige blogg har fra første dag i mai 2013 med bloggposten Dagbok på nett vært et slags modighetsprosjekt, jeg hadde aldri trodd jeg skulle våget å blogge på den personlige måten jeg ofte har gjort. Og jeg la heller ikke skjul på at det fra starten av var et prøveprosjekt, jeg visste ikke om jeg kom til å tørre å gå videre med det. Men her er jeg fremdeles, i mai 2019. Flaggbildet er tatt i anledning syttende mai for et par dager siden.


Seks år er jo ikke et rundt tall, det var større i fjor. Men å runde år er alltid spesielt, synes jeg. Tusen takk til bloggere og andre lesere som jeg har fått god kontakt med i denne tiden! Jeg er veldig glad for alle bloggkommentarer og diskusjoner som har vært oppigjennom årene!

Og ja; Det kommer mer! :-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Takk til de av dere som følger bloggen min! 


 -------------------------------------------------------------------------------------------- 
Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?