torsdag 23. mai 2019

Levert artikkel og plantet ut tomater.

Utdrag fra innlevert artikkel.
Utdrag fra innlevert artikkel.
(Foto: Gro Jeanette Nilsen)

I dag er jeg veldig glad for å kunne si at jeg endelig har kommet litt videre med noen av prosjektene mine. Jeg har levert fra meg artikkelen jeg har arbeidet med en stund. Den er sendt inn og bekreftet mottatt, men det er godt mulig jeg får beskjed om å rette litt på noe, det vet jeg ikke enda. Men bare det å ha levert føles veldig bra!

Endelig fått plantet ut tomatene!
Endelig fått plantet
ut tomatene!
I går fikk jeg også plantet ut tomatplanten i krukken min på verandaen. Da jeg kjøpte tomatplanten var det veldig kaldt, ja til og med snø (!), så det var jo ikke så lurt å plante den ut. Men nå er det altså gjort. Jeg hadde moren min på besøk, hyggelig med litt plantehjelp! Den dagen var det fint plantevær, etterpå har det vært mer varierende. Jeg står litt klønete til på bildet fordi jeg holder på med tomatene, men det får gå. Jeg har ikke vært helt bra i ryggen, og må være litt forsiktig når jeg bøyer meg.
Planting pågår!
Planting pågår!
Da jeg skrev om bloggjubileet mitt sist, nevnte jeg ikke noe om planene fremover.

Delvis fordi dere som følger bloggen min vet en del om det allerede. Jeg var midt i artikkelprosessen, og bokprosjektet mitt og bloggingen kjenner dere jo også til. Jeg håper det blir mye skriving fremover, og da helst på bokprosjektet mitt.

Tror jeg får ta kvelden nå, straks klar for fredag og helg. I morgen blir det stille og rolig, håper og tror det blir en skrivefredag. Vi får se hva dagen bringer!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Takk for at du følger bloggen min! 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 
Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Godt å få plantene ut nå ja, så kan sommeren bare komme! Jeg har nettopp plantet ut en masse planter på balkongen, jeg sår på kjøkkenet, så det er fint å få ryddet vekk alle potter og sånn. Dessverre er det for lite sol her til at jeg kan dyrke tomater, hjemmeproduserte tomater er jo så godt! God helg!

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for kommentar! Hyggelig å høre om andre som planter også! :-) Synes det har vært litt varierende vær nå, så ser frem til sommer, ja!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)