torsdag 9. mai 2019

Mer tid til skribentliv, etter utmelding fra borettslagets styre.

Generalforsamlingsmat!
Generalforsamlingsmat!
I dag hoppet jeg ut av borettslagets styre. Har jo tenkt på det en stund, at det ikke alltid er så enkelt å være med på inspeksjoner rundt huset eller ryddeprosjekter ute. Det er fint å ha prøvd, men nå trengte jeg en forandring. På grunn av helsen, og for bedre å kunne konsentrere meg om skrivingen.

I dag var det generalforsamling og valg av nytt styre. Som tidligere ble seansen holdt på det lokale sykehjemmet som er nærmeste nabo, og som vi leide et møterom hos.

Det var flere utbyttinger i styret denne gangen, både i hovedstyret og blant vararepresentanter, så jeg var ikke den eneste. Det er jo sunt med litt utbytting, og jeg har jo ikke sagt at jeg ikke kan være med senere, men jeg trengte en pause nå. Veldig hyggelig i borettslag-styret altså, flotte naboer og interessante temaer. Jeg kommer jo til å fortsette å gå på de årlige store fellesmøtene, og kanskje kommer jeg til og med til å savne de litt mindre møtene for styret? En av naboene i styret hadde forresten bakt en god ostekake.


Jeg har slitt litt med rygg og en hofte i det siste, men vi har hatt en container i borettslaget noen dager, og jeg har sikkert vært litt for ivrig i ryddingen. I dag fikk jeg hjelp av en i styret som bar ned et par store ting for meg som jeg skulle kaste, blant annet et digert tungt speil som har stått i boden i flere år. Jeg var veldig glad for hjelpen, og det passet godt å spørre om hjelp når vi likevel hadde generalforsamling, og containeren reiser i morgen.

Et kapittel er over, og i morgen er det tid for nye festligheter. Det gleder jeg meg til!



Takk for at du følger bloggen min! 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)