lørdag 29. juni 2019

Praktiske gjøremål og nye skribentnegler!

Nylakkerte skribentnegler!
Nylakkerte skribentnegler!
Denne uken har kanskje mest av alt handlet om å få gjort unna praktiske ting jeg har tenkt på lenge, eller som trengs å få unna før det blir ordentlig sommerfri rundt omkring. Og så er det selvsagt en fordel å gjøre noe hyggelig også, ikke bare det aller viktigste!



Den ene dagen var det en elektriker her, ettersom det ikke har vært noe varme i badegulvet på en liten stund, så der var det tydeligvis skjedd noe. Men det er fikset nå! Utrolig godt å få det på plass igjen. Dagen etter kom det medisinlevering på døra fra sykehusapoteket.

Jeg arbeider også litt med å rydde opp i de sosiale mediene mine og diverse annet for tiden, og forsøker å nedgradere ting som ikke lenger er i bruk. Det var faktisk mer arbeid enn jeg trodde, ettersom noe skal overføres til andre steder. Så dersom du plutselig ser at det dukker opp litt eldre bilder eller blogginnlegg på Facebook eller her på bloggen min, så er det derfor. Men jeg forsøker selvsagt å tilbakedatere det til riktig dato. Tenker at jeg skal komme tilbake til dette i et senere blogginnlegg.


Fredag formiddag hadde jeg besøk av min nabo og venninne negledesigneren til kaffe. Og jeg sitter igjen med  flotte, kunstneriske skribentnegler. Også denne gangen mørk rosa med sort skrift, etter mitt ønske. Og som jeg sa til henne; Synd jeg ikke skal rett på fest, for dette var som vanlig råflott! Jeg får nøye meg med å spre litt inspirasjon og fargeglede over tastaturet og på bloggen inntil videre!


Rosa skribentnegler over tastaturet!
Rosa skribentnegler over tastaturet!


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Takk for at du følger bloggen min! 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)