mandag 13. april 2020

Oppsummering av den litt rare påsken 2020.

Gro Jeanette  på sightseeing.
Gro Jeanette
på sightseeing.
Påsken har vært fin den, med et lunsjtreff i Bærum skjærtorsdag som jeg nevnte at jeg skulle på, og påskeaften-middag i Oslo, begge i nær familie. Pluss at jeg hadde litt påskebesøk forrige helg, som sagt. Veldig koselig!

Bildet til høyre ble tatt i Bærum, da jeg var med og tittet på blokken som mamma skal flytte inn i etter hvert, når den bare blir ferdig. Det var ganske fint turvær den dagen, og det var godt med litt sol og pent vær. Vi fortjente det, når det har vært så mye annet dystert i forhold til Korona-krisen. Det andre bildet er av den nydelige paien som mamma lager, det er noe helt annet enn kjøpe-pai!
Mammas hjemmelagde
pai.

Ellers har det vært litt skriving og redigering her på skribentkontoret mitt, som det pleier. Påsken er over, men hverdagen vil nok fortsette å være litt rar en stund, har jeg hørt...
Straks mer manusskriving!



Takk for at du følger bloggen min!

-------------------------------------------------------------------------------------------- 


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?