onsdag 15. april 2020

Vurderer å flytte et kapittel...

Jo da, jeg ser at det ble litt mange små påskebloggposter i år. Tenkte etterpå at jeg burde slått noen av disse innleggene sammen, men så gikk liksom ikke det heller på grunn av litt ulike temaer. Så det får være som det er, tror ikke jeg skal bruke mer tid på akkurat de bloggpostene der.

De siste to dagene har bare flydd avgårde i full fart. Jeg fant plutselig den store inspirasjonen til skriving igjen, og det har blitt mye manusarbeid. Nærmere bestemt redigering og noen tilføyelser av ny tekst. Jeg vurderer å flytte på et kapittel, men tror at jeg skal la akkurat det ligge til i morgen eller en annen dag. Jeg er litt sliten nå, og må ha et klart hode når jeg skal foreta så inngripende justeringer i manuskriptet. Litt skummelt, det der...

Jeg hadde også en utfordring med printeren i går kveld, men fant ut av det og fikk faktisk løst problemet. Og med tanke på min vanligvis elendige tekniske sans når det gjelder slikt, ble jeg veldig fornøyd!

Jeg har ellers et par ting jeg vurderer litt frem og tilbake, men akkurat nå har det gått så bra skribentmessig noen dager at jeg har måttet legge andre ting litt på vent.

Det var så langt jeg kom i dag. Ville bare innom og oppdatere litt. Jeg skal tidlig opp i morgen, og må nok avslutte her.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 


Takk for at du følger bloggen min!

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)