onsdag 4. august 2021

Sommerferie i Nord-Norge 2021.

Jeg har forflyttet meg, bare rent feriemessig altså, til Vesterålen i Nord-Norge, på et ferielandsted i familien. Reiste med fly fra Gardermoen mandag, og hele den dagen gikk stort sett med til reising. Veldig hyggelig å komme hit igjen, da! Det var denne turen som var i planleggingsmodus da jeg møtte tanten min i Oslo for en liten stund siden.

I går var det en bursdag i nærmeste familie, og vi drakk blant annet kaffe på Kafe Havsula. Besøkte forresten den kafeen da jeg var her i fjor også, den gangen for å treffe ei skribentvenninne. Hadde håpet å få til å truffet henne denne gangen også, men vi får se om det lar seg gjøre. Jeg har ikke så mange dager å ta av.

Sent i går kveld var det faktisk flere elger utafor huset her, som vi forsøkte å fotografere, men de var litt langt unna, dessverre. Men veldig spennende å se disse store dyrene! Legger ut et av nattens fotoresultater!

Jeg sliter litt med bloggen når det gjelder ferieinnloggingen min her, men det ser ut som det ordner seg. Jeg får oppdatere litt mer når jeg kommer hjem. 

Jeg er snart tilbake med mer!😀

På elgsafari,  like før midnatt!
På elgsafari, like før midnatt! 
(Foto: Gro Jeanette Nilsen.)


 Takk for at du følger bloggen min! Har du forresten registrert deg som følger?

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

Vil du kommentere dette blogginnlegget?