mandag 13. september 2021

Bråstopp og ordmangel.

Jeg har begynt på flere blogginnlegg de siste dagene, uten å gjøre dem ferdig. Bloggingen fikk plutselig en bråstopp, det ble for mange ting som ble vanskelig å si noe om uten å si noe galt. 

Jeg følte meg rett og slett litt tom for ord... Hvis det er mulig, da. Men det ordner seg. Jeg arbeider i allefall fremdeles med redigering av manus.

Mens jeg var litt i tenkeboksen, benyttet jeg anledningen til  å redigere litt på bloggen. Slettet et par blogginnlegg som ikke var så interessante eller relevante lenger, og redigerte et par andre blogginnlegg.

Jeg har forresten tatt en ny gjennomgang av hvilke forlag som er aktuelle å forsøke å sende manus til  - og hvilke som ikke er det. Jeg håper å snart være klar for ny innsending!

Forklarer mer senere.

Vi høres!


 Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Rydding er bra på mange vis. Jeg kan ofte bli inspirert når jeg fjerner eller endre noe.
    Håper manusskrivingen flyter. Heier på deg :)
    Vi som leser bloggen din venter til ordene er klare :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Augusta! :-) Jeg heier på deg også!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)