torsdag 9. september 2021

Ny gjennomgang av manus, og på nettmøte.

De siste dagene har det blitt ny gjennomgang og oppdateringer i manuskriptet, det er vel det det har handlet om stort sett. Jo, og så var det medisinlevering her i går, og i dag har jeg vært på en liten handletur, kort men effektiv.

I kveld var det nettmøte med Helsepartiet, under tittelen "Hvem er Helsepartiet? Hva vil Helsepartiet?" Selv har jeg jo avgitt stemme for lengst. Men jeg synes det kan være greit å få med seg det som er, og høre hva det snakkes om.

Veldig kort innom her nå i kveld, det kommer snart mer!

 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Takk for at du følger bloggen min! 

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Bra du har skrivelyst. Nærmer det seg en ny innsending?

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar, Augusta!

    Jeg håper jeg nærmer meg, for å si det sånn. Går igjennom om igjen, men det er ikke lenger så store endringer som gjøres, nei. Men vi får se, jeg skal ikke sende inn for tidlig denne gangen!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)