mandag 6. september 2021

Utfordringer og oppfølginger i noen helsesaker.

Etter min utskeielse med fotpleie for en liten stund siden, har jeg hatt litt tilbakevendende blødninger i tær og under fot. Det er vel også grunnen til at jeg går til fotpleie alt for sjelden, dessverre, i frykt for at dette kan skje. 

Men sånn er det jo bare med min sykdom, det skal ingenting til før blødningene kommer. Og ekstra ille blir det når jeg ikke går ofte nok. Så jeg får vel forsøke å skjerpe meg litt på dette.

Nå i kveld har jeg sittet og ført medisinskjema til Senter for sjeldne diagnoser på Rikshospitalet. Det er en viktig jobb, og den må gjøres, for at jeg skal få beholde retten til hjemmemedisinering. Jeg har skrevet om dette tidligere også for lenge siden; Medisinrapportering -en del av gamet.

Akkurat når det gjelder medisinføringen har jeg heldigvis ikke verdens dårligste samvittighet, for dette har jeg greid å følge opp, det har kanskje fungert aller best dette siste året. I dag var det kun den siste måneden som skulle oppdateres. Jeg er fornøyd med det, så har jeg i allefall greid å gjøre noe riktig!

Manusskriving har stått litt stille akkurat i dag, men det tar seg opp igjen!

Medisineringskart.
Oversikt over medisinering den siste måneden.



 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)