fredag 4. mars 2022

Oppdaterer manus og slipper inn våren.

Heldigvis har jeg kommet meg inn i manusredigeringen igjen. Jeg hadde en liten pause fra manuskriptet nylig, for å gjøre helt andre ting. 

Jeg går gjennom notater jeg har gjort ved gjennomlesing av manus, og oppdaterer inne i teksten. Planen er å fortsette litt med det noen dager. 

Og ellers? I dag, fredag, var det medisinlevering her igjen. Lørdag får jeg besøk av  familiemedlemmer. Og så er det endelig på tide å henge opp vårgardinene på kjøkkenet, det blir fint! Vurderer å flytte ut verandamøblene også, selv om det kanskje er litt tidlig...?

Har du sluppet inn våren ennå?


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?